maanantai 14. lokakuuta 2013

Laihdutus -päivitys

Varoitus, sisältää peilin edessä otettuja kuvia (joita inhoan mutta se nyt on ainut keino tällä hetkellä tämä asia ilmaista). Tuntuu tämä asia kuitenkin jossain määrin kiinnostavan koska luetuimpana kirjoituksena näyttää lähes koko ajan olevan edellinen kirjoitukseni samasta aiheesta.

Vaakassa siis käyty, painoa vaivaisen kilon vähemmän kuin kuukausi sitten. Toisaalta, onhan sekin jo jotain. Puolikas voipaketti viikossa. Ja tavoitepainoa lähestyttäessä tahdin hidastuminen onkin ihan "normaalia". Vaakaa paremmin huomaan muutoksen tällä kertaa vihdoinkin, siis vihdoinkin tuossa mun ongelma-alueella eli vatsassa. Huomattavasti vähemmän löllöä, jes!


Ompas meillä likainen peili....


Aina voi parantaa. Syömisiä en ala vähentämään enää imetysaikana, liikuntaa voin vähän vielä lisätä. Kuitenkin pidän ainakin yhden liikuntavapaan päivän viikossa. Töihin palatessa sitten lenkit luultavasti vähän vähenee (kävelyn osalta, ei juoksun) mutta töissä olen 95% työajasta jalkojen päällä/liikkeessä joten se tasaa tilanteen. Palatakseni imetykseen, mulla on joka kerta imetyksen loputtua lähtenyt n. 3 kiloa pois ihan itsestään. Varmaan johtunee hormonitoiminnan palautumisesta ennalleen sekä tissien häviämisestä, hah!

Uskaltaisin jo sanoa että 6kk synnytyksestä, ja olen paremmassa kunnossa fyysisesti mitä olin ennen raskaaksi tuloa. Sain siis otettua riittävän tiukasti itseäni niskasta kiinni ja ote pysyy edelleen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, ilahdun kommenteista :)