lauantai 19. lokakuuta 2013

Nytkö se talvi jo tuli?

Ei syksy saanut jo loppua! En tykkää talvesta. Mua ei kiinnosta kerrospukeutuminen, mua ei kiinnosta valkoinen paska lumi joka puolella, mua ei kiinnosta isot sähkölaskut eikä kolaaminen, ei pakkanen. EI KIINNOSTA! Ei mua kiinnosta hellekään. En tykkää kummastakaan ääripäästä. Kaikki siltä väliltä kyllä kävisi (ei haittaa yhtään vaikka satas vettä koko kesän). Vituttaa lukea facebookista aina näitä "nauttikaa nyt kun on lämmintä, talvella kuitenkin valitatte kun on pakkasta" -päivityksiä. Jos voi kesällä fyysisesti pahoin helteen takia niinkuin minä voin, ei se mielestäni tarkoita sitä että mun pitäs rakastaa talvea ja pakkasta. Piste.


Tänään oon käynyt juomassa kahvia vähän siellä ja täällä. Leivoin äitille aamulla mutakakun ja käytiin se Matildan kanssa viemässä Laukaaseen. Piti sooloilla mutakakun päälle moussella pursotuksia vaikkei se oikeasti kaipaisi kyllä muuta kuin vaniljajäätelöä. Äitin luonta kotiin ja sitten taas miehen kaverin synttäreille Pieksämäelle ja sieltä taas Matildan kummin luo ja kaupan kautta kotiin. Autossa istumista ja kahvin juontia siis riittävästi tälle päivälle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, ilahdun kommenteista :)