keskiviikko 20. marraskuuta 2013

KeepCupit

Kun on valvonut kolme yötä ja sitten neljäntenä iltana saa lapsen nukkumaan jo klo 23 niin mitä tekee äiti. Pohtii tietysti mukeja, syvällisesti.

Sain ekan KeepCup:ini syntymäpäivälahjaksi. Ihan minua varten suunnitelluilla väreillä, mustalla ja vaaleanpunaisella. Ja tykästyin kovasti. Hakkaa perinteisen termosmukin 6-0 vaikka tämä ei mikään termosmuki olekaan. Meillä on kokemusta kahdesta termosmukista ennestään. Toinen oli sellainen muumi, maksoi pari kymppiä ja oli laadultaan surkea. Valskasi ja oli päästänyt kahvia myös sen muovisen kuoren ja kuvakerroksen väliin. Ällöä. Toinen vitosen hintaluokkaa oleva muki on palvellut paremmin mutta kumpaakaan näistä mukeista ei saa edes pestä koneessa. Molempien kannet pitää kiertää pirun tiukkaan kiinni ja silti valskaavat vähän ja ovat todella hankalat saada auki.



KeepCup ei ole mun käytössä valsakannut ja sen kansi yksinkertaisesti painetaan kiinni. Ei ole kierteitä. Mukin voi pestä koneesa. Tai minä ainakin olen pessyt eikä ole miksikään mennyt. Mukiin on saatavilla jopa varaosia. Minä en termos ominaisuutta mukiini tarvitse sillä silloin kun nappaan kahvin mukaani autoon/kävelylle niin alan joka tapauksessa juomaan sitä melkein heti.

Koska palaan tammikuussa töihin, niin kupille tulee entistä enemmän käyttöä joten tilattiin toisetkin. Sekä miehelle (joka välillä lainaa mun kuppia) että mulle. 



 Ei varmaan ole vaikea arvata kumpi muki on kummalle. Täällä voit suunnitella ja tilata omasi.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan siinä sitten ihan jokin valmistusvika. Eihän sen 100% tiivis kuulu tietty ollakaan että en täytenä kyllä säilyttäis lappeeltaan mut ihan täyteen mä sen aamuisin nakkaan kun autossa juon eikä mulla falskaa :o

      Poista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)