keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Jouluaatto, osa 2.

Ensinnäkin. Mun maha on täynnä, eikä mulla ole nälkä, mutta mun tekee mieli syödä. Eli ihan normaali joulufiilis siis.

Mutta asiaan. Lapset lauloivat joulupukille kuorossa, nätisti ja reippaasti niinkuin kuuluukin.


Viia meni innoissaan pukin syliin. Oli haalinut itseensä koruja sen minkä löysi. Hiuspantojakin oli jossain vaiheessa päässä kaksi.


Matildakin käväisi pukin sylissä sekä 1 -vuotias serkkunsa Lia myös. Molemmat vilkaisivat ensin että kenenkäs syliin tässä jouduttiin ja sitten alkoi nenät vähän nyrpistellä.


Jotain lahjojen määrästä kertonee tämä 240 litran säkki johon mahtui vain osa pakkauspapereista/muoveista. Isäni käy vielä säkin läpi niitä polttaessaan ettei ole jäänyt mitään mihinkään papereihin. Joskus on nimittäin jäänyt.


Tässä osa Matildan lahjasaaliistaa. Ainut lelu tuon taaperokärryn lisäksi oli Brion perässä vedettävä ankka. Todella mieluinen tyttären lisäksi myös äidille. Ei haittaa yhtään vaikkei tullut yhtään muovirojuja. Muutenkin erittäin tarpeellista tavaraa ja vaatetta saivat kaikki. 


Kattauksessa oli ne hyasintit ja havuja sekä tuikkuja. Kun olen niin surkea kuvaamaan niin eihän tämä tässä kuvassa oikeen miltään näytä mutta ihan kiva se oli.


2 kommenttia:

  1. Voi miten kiva että laitoit kuvan kattauksesta. Odotin sitä, ja kyllä hienolta näyttää. Ihanan yksinkertaisen simppeli, mutta kaunis ja juhlava. Hyvä idea. Teitä onkin tainnu olla isompi porukka yhdessä. Lahjoja sitten sen mukaan;) Tarvelahjat on aina kivoja, mutta toisinaan pikkuhömppäkin on paikallaan. Rauhaisaa joulunaikaa vielä teille kaikille. Ps. Kohta tehdään tyttöjen kans "rocky roudia" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo, meitä oli minun ja Pasin perhe sekä mun isä täällä :) Muista maistella sulaa suklaata!

      Poista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)