sunnuntai 24. elokuuta 2014

Paikallaan



Tähti on turhake, mutta kiva sellainen. Olen päättänyt olla ostamatta tavaraa joka on kiva, mutta jolle minulla ei ole mielessä mitään erityistä paikkaa/käyttötarkoitusta. Tähdelle oli paikka mielessä heti kun sen näin, ja se on työpaikalta ostettu.

Kellokin oli pakollinen ostos ja samasta paikasta. Harmi ettei kännykällä napattu kuva tee sille oikeutta. Kello on peltiä ja se pääsi olohuoneen hyllyn päälle. Olohuoneen uuden järjestyksen johdosta sohvalta ei enää näe talon ainutta kelloa (ruokailutilassa) nousematta sohvalta. Niin. Minä aktiivinen liikkuja, en viitsi nousta sohvalta katsoakseni kelloa ;)


4 kommenttia:

  1. Mikä ihana tunne, kun saa uudet ostokset paikalleen! Me käytiin lauantaina Ikeassa. Vähän on porattu ja naulattu, mutta vielä ei kaikki ostoset ole löytäneet paikkaansa. Kaikelle on kyllä paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Meillä se on vähän niin että Mikko on sellainen "kyllä mä teen mitä lupaan, ei tartte aina puolen vuoden välein olla mainihtemassa" -tyyppi. Nytkin kun tähti piti kiviseinään laittaa niin tarvis poraa ja poran istukka-avain hukassa ja ja ja....huoh. Pitkissä kantimissa :D

      Poista
  2. Mä mietin myös usein turhakkeiden kohdalla, että onko järkeä. Joskus joku esine vaan on kuitenkin niin kiva ja nätti, että sen haluaa vaikka sillä ei mitään ilmeistä funktiota olisikaan. Seinälle ripustettavilla turhakkeilla kuitenkin on tavallaan tarkoitus, nehän ovat kuin tauluja, jotka tuovat hyvää mieltä joka päivä kun ne näkee :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kivasti ja osuvasti sanottu! Hyvää mieltä tuo tähti tosiaan joka päivä tuo kun sen näen. Onhan se ihan "mun näköinen".

      Poista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)