perjantai 2. tammikuuta 2015

Aleostokset

Olen selannut varmaan kymmenien kauppojen, lähinnä vaatekauppojen, alevalikoimat enkä ole löytänyt juuri mitään. Joko valikoima on oikeasti ollut surkea, tai sitten olen yksinkertaisesti oppinut jotain lukuisista tuskailuista täpötäyden vaatekaapin edessä ja lähes käyttämättä jääneiden vaatteiden raahailusta kirpputorille. Matildan ja Viian joulupukilta saamat lahjakortit kyllä käytin vaatteisiin joista osa oli alessa, osa ei. Mutta tässäpä nämä mitä olen itse onnistunut löytämään:

Matildalle välikausihaalari irroitettavalla fleecellä. Ei nyt mikään suuri alelöytö kun aleprosentti ei kummoinen ollut, mutta kuitenkin tarpeellinen.


Minulle takki. Puuttui kevyt takki jolla ei olisi kaupoilla liian kuuma eikä ulkona/autossa liian kylmä. Tämän ostin mustana ja maksoi 34,95€ eli ale oli 50%.


Ja sitten tämä, jonka ostamista olen harkinnut jo jonkin aikaa. Aktiivisuusranneke. Kyllä sitä nyt on kokeiltava, varsinkin kun olen päättänyt lisätä liikuntaa paskasta vähän kurjasta kelistä huolimatta. Tämän olisin hankkinut jokatapauksessa nyt, eli ei varsinainen alelöytö kyllä ole. Tänään käväistiin kyllä sellainen tappolenkki että olis tuo vekotin saanut hyvät lukemat heti alkuunsa, jos olisi vain ranteeseen ehtinyt. 


Oletko tehnyt paljon ale löytöjä?

2 kommenttia:

  1. Hieno punainen haalari!

    Mä en varsinaisesti mennyt aleiden perässä kauppoihin, mutta hyödyin niistä ihan hyvin urheilutoppia ostaessani. Tuo aktiivisuusranneke näyttää kivalta. Auttaiskohan se muakin (uuden topin ohella) motivoitumaan liikkumaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haalari on kyllä minunkin mielestäni kivan simppeli ja värikään ei ole arka lialle.

      Kyllä mä ainakin uskon vakaasti rannekeen tuovan lisämotivaatiota :)

      Poista

Kiitos, ilahdun kommenteista :)